Hoe werkt de flexibele bloemenservice?
Bij de bestelling kiest u voor een bos bloemen of een bloemstuk. Vervolgens geeft u aan op welke begraafplaats u de bloemen wilt laten neerzetten. U kunt altijd inloggen op uw account en in uw bezorgschema wijzigingen aanbrengen. Zo kunt u precies aangeven in welke weken u (geen) bloemen wilt laten neerzetten. Uw abonnement kan elk moment gepauzeerd worden in uw account of via onze klantenservice.
Kan ik ook eenmalig een bestelling doen zonder een account aan te maken?
Ja, dit kan zeker, maar kiest u ervoor om vaker van onze dienst gebruik te maken dan is een account handig om te hebben aangezien u niet steeds opnieuw uw gegevens hoeft in te vullen.
Tot wanneer kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
U kunt tot 3 dagen voor een bezorging wijzigingen in uw bestelling aanbrengen of deze geheel annuleren. Dit kunt u doen via uw account of door ons te bellen via 0800
Hoe weet ik dat de bloemen van goede kwaliteit zijn?
Wij werken direct samen met kwekers. Dit houdt in dat onze bloemen vers van het veld komen en daardoor lang houdbaar zijn. Waar bloemen die binnen staan een houdbaarheidsdatum hebben van ongeveer twee weken, dient u er wel rekening mee te houden dat onze bloemen buiten staan en dus onderhevig zijn aan de weersomstandigheden. Hierdoor zou de houdbaarheidsdatum korter kunnen zijn. De houdbaarheid van de bloemen verschilt tevens per bloemsoort en de periode waarin ze geplaatst worden.
Waar en wanneer bezorgt Bloemetje op het graf?
Wij bezorgen 7 dagen in de week en door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.
Waar vind ik het grafnummer?
Dit is te vinden achter de grafsteen of op te vragen bij de begraafplaats.
Hoe worden mijn bestelde bloemen op het graf geplaatst?
Wij zullen de bos bloemen plaatsen in de daarvoor bestemde en door de begraafplaats beschikbaar gestelde vazen. Het bloemstuk plaatsen wij op een door ons geschikt geachte plek op het graf.
Hoe lang duurt het voordat ik de foto ontvang?
Wij zorgen dat u dit dezelfde dag ontvangt